Hemma igen.

Tjo e tbx från hestra nu då ja.
Åkt skidor och lite sånt man gör där ;)
För på sportlovet ska jag åka till Italien och åkaa där :D !
Men iaf såå var det sköönt med ett vaarmt bad!
Juuste när jag åkte bil hem, kom jag på någon konstig men sorglig dikt haha, här har vi den:
Du ville skada mig.
Du ville visa att du hatade mig.
Du valde ett enkelt men ett ställe som kunde skada på djupet.
Du valde mitt hjärta.
Jag tog åt mig av varenda litet ord du sa.
Och än idag kommer jag ihåg de.
Jag kan fortfarande inte se dig i ögonen.
Och jag vill inte änns hör dina hej.
Kom på den bara för att jag va glad och då brukar jag tänka ledsama tankar liksom. :(
Men nu ska vi vara glada :D Väldigt långt inlägg idag iaf, jupp men i morgon e det skola..
och då ska man lära sig spännande saker, som vuxna brukar säga.. jaja.
Ska väl chatta med lite folk nu då :)
Ses!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0