Bloggpausen e över ! :D

Tjaoo, små barn och små vuxna!
Nu va iaf bloggpaustiden ute :)
Kortfattat vad jag gjort under dagarna.. tränat med mina flickor Patricia och Elin :)
Och även sovit hos Patricia :D
Sedan händer det väl lite spännande grejor nu i veckan :) Men det får ni se då..
Måste bara få tag på pengar!! Kom på ett sett nyss...
Man frågar om de?! (smart ja e)
Eller så säljer man kakor? På ett ålderdomshem.. men om de inte gillar kakor, går det inte så bra...
Försökte fixa ett litet konstigt inlägg idag haha :D Men det känns lyckat faktiskt!
Iaf ska jag nog chatta med folk på FB och sånt nu bloggar mer i morgon! <3
Hos Patricia där.. :D gillar min vante på bilden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0