GÄSTBLOGGNING JAAAOO

Yoooooo, fan vad tråkig blogg bella har ;ssss
neeejj skoja snuttan, lavio.
Nu undrar ni säkert vad det är för idiot som sitter o kritiserar bellas blogg, mitt underbara namn är Patricia :3
Det var jag som va " dampungen " som Bella kallade mig för innan, but bitches u know my name, not my story (;
Orka förklara - jag är trött. Men aahh, idag har jag varit en sjuukling, najs huh? NÄ.
Nästan så man saknade skolan ;s men ba näästan..
HAHAHAHHAHAHA, såg nyss en asrandom kommentar på fb xd
Venne var det kom ifrån..? Det vet nog ingen.
JAJA OK JAG ÄR RANDOM.
Nu ska jag nog snacka klart med lite personer på fb o sen läsa lite tror jag , men ni kommr få höra av mig fler gånger förstår ni.. OMG U GUYS JUST LOVE ME, DON'T U?
Well, vi hörs en annan gång i livet.
// Patricia (L)
KOLLA IN MIN BLOGG ERA TÖNTAR --> http://livetsompatricia.devote.se/
POOOOOOESS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0