Skidor + Musik = Gött

Hej, mina änglar!
Är på ett så hiiimla bra humör just nu (som alltid kan man väl säga) ;o
Iaf har jag varit i Hestra med min nästkusin Maja och hennes familj.
PB PM PL <33
Sedaan... så kom man först ner för backarna *stolt* och körde på en backe som visst va lite för grusig som man inte skulle åka på.. Bad girl.
Iaf hann jag inte blogga i fredes för vi stack liksom direkt efter jag hade duschat och sånt dära.
Även snackat med Magda lite sådärr, men magda vi får åka skidor tsm nästa helg, vava? :D
Jag har iaf packat upp det sista nu och lyssnar på musik och äter banan.
Juppjupp, gött gött.
Ska kolla tv sen kanske, treeevligt.
Sees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0